czwartek, 29 maja 2014

Dolce


Właśnie nadrobiłam moje perfumowe zapasy. Oto one:
1. Calvin Klein Euphoria - mój ukochany zapach, bez którego nie mogę się obyć. Co z tego, że jest "oklepany". Ja czuję się w nim jak milion dolarów:-) Podoba się nie tylko mnie ale i otoczeniu. Dodaje  pewności siebie i dostaję mnóstwo komplementów kiedy mam te perfumy na sobie.
2. Kenzo L'Eau Par - nigdy wcześniej go nie miałam. Ponadto nie przepadam za świeżymi zapachami. Jednak od pewnego czasu zaczęłam szukać czegoś lżejszego, w związku z nachodzącym latem. Wybór padł na Kenzo. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Zobaczymy, jak będzie się zachowywał.

Ponadto otrzymałam  dwie próbki:
1. Lacoste - Eau de Lacoste - ładny, lekki zapach, również dobry na lato.
2. Valentino Rock and Rose - miałam go kiedyś i szczerze mówiąc miło wspominam. Może znowu skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.

Polecam perfumerię Dolce.pl, od lat jestem ich wierną klientką. Mają bogaty asortyment, oryginalne produkty, przystępne ceny i profesjonalną obsługę.

Pozdrawiam
Iza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz