piątek, 5 września 2014

For Your Beauty - szczotka do mycia twarzy

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami recenzją na temat szczotki do mycia buzi, którą kupiłam w Rossmanie. Mam ją od wiosny, czyli czas żebym o niej co nieco napisała. Do jej zakupu zachęciła mnie niska cena i dobre opinie na Wizażu. 


Jest solidnie wykonana z przezroczystego tworzywa. Niezwykle wygodna i poręczna. Włosie jest dosyć twarde i trzeba się do niego przyzwyczaić. Szczotka służy do dokładnego oczyszczania twarzy z resztek makijażu, złuszczania martwego naskórka i eliminowania zaskórników. Spokojnie może zastąpić peeling. 


Do zabezpieczenia włosia przeznaczona jest plastikowa nakładka. Ja myjąc buzię nakładam na szczotkę żel a następnie kolistymi ruchami wykonuję "peeling". Nie mam problemów z podrażnieniami, więc śmiało mogę ją stosować codziennie. Osoby ze skórą wrażliwą i suchą powinny jednak ograniczać jej używanie, gdyż szczotka może podrażniać. Po kilku miesiącach moja twarz wygląda bardziej promiennie. Znakomicie poprawia ukrwienie skóry. Jednak nie jest w stanie wyeliminować głębszych zaskórników. Z tymi, które są ulokowane płytko radzi sobie całkiem nieźle. Bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek. Mankamentem tej szczotki jest to że długo schnie. Podsumowując: szczoteczka znakomicie usuwa zanieczyszczenia, resztki makijażu i wyraźnie rozjaśnia twarz. Trzeba jednak utrzymywać ją w czystości, gdyż nieodkażana może stać się siedliskiem bakterii.


Używałyście tej szczotki? Jak się u Was sprawdziła?

Udanego weekendu:-)


2 komentarze: