czwartek, 28 sierpnia 2014

Jesienna aura

Trudno uwierzyć, że to już ostatni tydzień sierpnia. Jeszcze niedawno był czerwiec. Czas biegnie nieubłaganie. Lubię późne lato i wczesną jesień. Są kolorowe liście w lesie i parku, babie lato, herbata z miodem, aromatyczne świeczki, ciepłe sweterki, urocze apaszki. No i na nasze pazurki nakładamy jesienne barwy. Jedną z nich jest lakier Essie Wicked. Ten kolor od razu skradł moje serce.





Trudno jednoznacznie określić ten kolor. W świetle dziennym przybiera barwę czekolady deserowej, w sztucznym jest prawie czarny. Za to go właśnie najbardziej lubię.
Za co jeszcze lubicie jesień? 
 .
Ps. Uwielbiam tą piosenkę, kojarzy mi się właśnie z dobrą stroną tej pory roku:-)






3 komentarze:

  1. Chyba mam podobny odcień z OPI :) Essie śliczny, też już odczuwam jesienny nastrój :(

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się choć dla mnie kolor jest zbyt ciemny

    OdpowiedzUsuń