poniedziałek, 23 lutego 2015

Życie jest piękne....

"La Vie Est Belle" jest najnowszą kompozycją zapachową firmy Lancome. Nazwa wody perfumowanej w dosłownym tłumaczeniu na język polski oznacza "Życie jest piękne". Jest to cudny, słodki zapach. Jakże ciepły i zmysłowy.


Największą zaletą jest trwałość. Wszystkie moje ubrania nim pachną. Zapach podąża się za właścicielką, towarzyszy przez cały dzień i skutecznie poprawia nastrój. Sam flakonik również cieszy oczy i jest prawdziwą ozdobą toaletki. Uwaga!! Podoba się facetom - sprawdzone:-)




11 komentarzy:

  1. Lubię taie trwałe perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam następcę godnego CK Euphoria, które mi się trochę znudziły...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mi się marzą i ma vie hugo bossa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli sprawią, że moje zycie będzie piekne we wszystkich jego aspektach to mogę sie nawet w nich wykąpać :) A tak poważnie- to jestem ostatnio na bakier w drogeryjnymi perfumami- odkąd odkryłam Quakity missala i Galilu

    OdpowiedzUsuń
  5. będąc w perfumerii muszę powąchać, nie wiedziałam, że ma tak fajne polskie tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj wieczorem miałam go na sobie, dziś jeszcze delikatnie czuję we włosach:-)

      Usuń