niedziela, 21 września 2014

Muzycznie, czyli moje ulubione piosenki

Kiedy po dniu pracy mam chwilę czasu dla siebie lubię relaksować się przy dobrej muzyce. Generalnie lubię każdy jej rodzaj ze szczególnym uwzględnieniem rocka, muzyki alternatywnej i popu. Nie lubię natomiast hip hopu, mimo wszelkich prób zaprzyjaźnienia się z tym gatunkiem muzycznym. Dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma kawałkami, których zawsze chętnie słucham.

1. Chloe Howl "Rumor"
Ten kawałek chodzi za mną od kiedy po raz pierwszy usłyszałam go w Trójce. Piękna, naszpikowana emocjami piosenka. Podoba mi się głos wokalistki, czysty i niebanalny.



2. Ellie Goulding "Lights"
Piosenka, którą wszyscy znamy, mnie kojarzy się z bardzo szczęśliwym czasem w moim życiu:-)


3. Kult "Dziewczyna bez zęba na przedzie"
Ballada o nieszczęśliwej miłości ale Kazik ukazuje nam się w swym najlepszym wydaniu. Jedni go kochają, inni nienawidzą jednak właśnie za budzenie skrajnych emocji i niebanalność lubię Kazika.


4. T. Love "Bóg"
Na początku myślałam, że tytuł tej piosenki brzmi "Tak bardzo chciałbym...". Dopiero potem zauważyłam, że Muniek śpiewa o chęci nawiązania relacji z Panem Bogiem. Podobne odczucia miałam z piosenką "I Love You", która niekoniecznie mówi o miłości do dziewczyny, choć też tak można ją interpretować. Muniek przez kawałek "I Love You" chciał wyrazić miłość do...Polski.


5. Mela Koteluk "Wolna"
Tą wokalistkę bardzo lubię. Podoba mi się jej głos oraz świetne aranżacje piosenek. A "Wolna" jest moją ulubioną...


6. Michael Jackson "Beat It"
Mistrzostwo świata. Wszelkie dalsze słowa...zbędne.


Jakie są Wasze ulubione kawałki? Dajcie znać, chętnie posłucham....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz