czwartek, 3 kwietnia 2014

Clarena Sensual Hand Cream

Dziś chcę się z Wami podzielić recenzją nowego kremu do rąk, który jakiś czas temu wypuściła na rynek Clarena. Bez kremu do rąk nie potrafię funkcjonować. Zawsze mam go przy sobie. Na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy miałam okazję przetestować ich znaczną ilość. Jedne sprawdzały się lepiej inne gorzej. 
Sensualny krem do rąk o którym mowa w tym wpisie sprawdził się u mnie doskonale.




"Krem przeznaczony do intensywnej kuracji zniszczonych dłoni i paznokci, zawiera TEGO SMOOTH o działaniu wygładzającym i ochronnym. Redukuje on szorstkość skóry wspomagając proces złuszczania, podnosi poziom nawilżenia. Alantoina i pantenol łagodzą podrażnienia i stymulują regenerację, a masło Shea zapewnia odpowiednie natłuszczenie. Witamina C zamknięta w metasomach wspomaga odmładzanie skóry, działa antyrodnikowo zapobiegając procesom starzenia. Produkt sformułowany przez PEG, parabenów i silikonów".
Tak brzmi obietnica producenta.

Jeśli chodzi o moje odczucia, to muszę przyznać,że to jeden z najlepszych kremów, jakie do tej pory miałam. Skład rzeczywiście jest bardzo dobry, wolny od wspomnianych parabenów i silikonów. 
Bardzo dobrze się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Konsystencja jest delikatna, mieści w sobie drobniutkie granulki (metasomy) zawierające witaminę C. Dobrze się wchłania, wygładza i długotrwale nawilża. Jest to moja obowiązkowa pozycja w torebce. Kremu używam też na noc. Wcieram w dłonie obfitą ilość  i nakładam specjalne bawełniane rękawiczki, żeby moje dłonie czerpały z produktu wszystko co najlepsze.
Krem można kupić na stronie internetowej Clareny a także w każdym dobrym salonie kosmetycznym. Cena to około 30 zł.

Ciao:-)
Iza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz