niedziela, 7 grudnia 2014

Donna 2011


Witajcie! Ostatnio przekonałam się do świeżych zapachów. Zawsze miałam obiekcje, co do ich trwałości. Na tą wodę perfumowaną miałam ochotę już od dawna. Dosyć miałam Diorów i Chanelów. Nawet moja ukochana Euphoria zaczyna mi się nudzić. Zdecydowałam się na zakup perfum włoskiej marki Trussardi o nazwie "Donna 2011".
Nuty zapachowe są następujące:
- nuta głowy: cytryna, yuzu, nuty owocowe,
- nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, lotus,
- baza: drzewo sandałowe, drzewo cedrowe, paczula, wanilia.
W trakcie "trwania" zapachu na mojej skórze najwyraźniej rozwija się kwiat pomarańczy. Bardzo mnie to cieszy bo uwielbiam neroli. Potem, wysuwa się wanilia zmieszana z cytryną. Zapach jest śliczny, świeży ale trwały i intensywny. Ma ogon, co jest jego dodatkowym plusem. Całości dopełnia urocze opakowanie, które ładnie prezentuje się na toaletce.
Perfumy zakupiłam w Dolce.pl. Dla mnie jest to najlepsza perfumeria internetowa.

Do następnego:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz