wtorek, 25 lutego 2014

Mary Kay

Witajcie.
Niedawno w paczce Raffaello, którą dostałam w prezencie znalazłam dwie próbki kosmetyków z firmy Mary Key (klik). Pierwsze to serum na dzień Timewise z filtrem SPF 30 (klik), drugie to serum na noc Timewise (klik). 


Nigdy wcześniej nie znałam tej firmy. Po zebraniu informacji dowiedziałam się, że kosmetyki sprzedawane są na zasadzie marketingu piramidalnego typu Avon czy Oriflame. Nie jestem przekonana do tego typu sprzedaży. Za Avonem nie przepadam, za Oriflame podobnie. Jednak przetestowałam obydwie próbki. O ile serum na dzień nie specjalnie przypadło mi do gustu, to serum na noc sprawdziło się na mojej skórze całkiem dobrze.


Mieliście kiedyś jakieś produkty tej firmy? Znacie je?

Trzymajcie się:-)
Iza





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz