niedziela, 16 lutego 2014

Mini zakupy

Ostatnio mam obsesję na punkcie kremów do rąk. Kiedy zachwycałam się zimowym regenerującym , który wypuściła marka Cztery Pory Roku (klik) nabrałam ochoty na kremik rozgrzewający z tej samej serii.



Ochronny krem do rąk o działaniu regenerująco - natłuszczającym, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni w okresie zimy. Zawiera: 
  • 10 % olejów (Masło SHEA, olej sojowy, olej sezamowy) o właściwościach natłuszczających, regenerujących i pielęgnujących,
  • 4% ekstraktów z Bawełny Norweskiej i imbiru.  
 Krem ma bardzo treściwą konsystencję, dobrze się wchłania, ładnie nawilża. Przynosi szybką ulgę moim dłoniom. Ma przyjemny korzenny zapach. Czy rozgrzewa? Trochę tak, jednak nie piecze. Warto go mieć przy sobie. Z tego powodu, że nie zostawia tłustego filmu na rękach, można go używać w ciągu dnia. Podsumowując: po przetestowaniu dwóch zimowych kremów CZPR, zarówno regenerującego jak i rozgrzewającego stwierdzam, że firma wypuściła na rynek dwa bardzo dobre produkty do pielęgnacji dłoni w bardzo przystępnej cenie. Z czystym sercem polecam obydwa. 
Krem był w zestawie z rozgrzewającym peelingiem do dłoni, zawierającym papryczkę Cayenne i sól morską.


Świetny peeling. Nic dodać, nic ująć. Dodatkowym plusem jest to, że ma bardzo delikatną konsystencję dzięki której nie rani dłoni. Jest też bardzo wydajny. Na wilgotne dłonie nabieram niewielką ilość peelingu, następnie delikatnie masuję. Po zastosowaniu peelingu wmasowuję w dłonie krem, o którym pisałam przed chwilą, zakładam specjalne, bawełniane rękawiczki i idę spać. Rano moje ręce są gładkie i nawilżone.


Zarówno krem i peeling były w jednym zestawie promocyjnym. Początkowo miałam zamiar kupić tylko krem, jednak do zakupu zestawu wraz z peelingiem zachęciła mnie cena(10,99 PLN). Nie żałuję. Jest to bardzo dobry zestaw do domowego SPA dla dłoni.
Krem i peeling nie zawierają parabenów, mają dobry skład.

Udanej niedzieli.
Iza:-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz