poniedziałek, 27 stycznia 2014

Hit i kit

Za naszymi oknami zima. Jest biało, mroźno, słonecznie i...pięknie. W taką pogodę nasze dłonie są narażone na wysuszenie a nawet popękanie. Wiele z nas, w tym ja, ma ten problem. Warto zainwestować w dobry krem do rąk. Nie zaszkodzi mieć również ich kilka. Moje dwa najnowsze odkrycia to Body Resort Atlantic Hand Cream z wyciągiem z figi oraz Cztery Pory Roku Regenerujący Zimowy Krem do Rąk, zawierający żurawinę, mleko i miód.



Kupując Atlantic, zasugerowałam się tym, że w Hebe znajdował się na półce z kosmetykami naturalnymi, których jestem fanką oraz...ładnym opakowaniem. Nie zastanawiając się długo, postanowiłam go nabyć. Niestety krem słabo nawilża, powiedziałabym nawet, że wysusza. Dziwi mnie takie działanie, szczególnie, że skład ma dobry. Ponadto ma paskudny duszący zapach, który długo się utrzymuje. Stoi na mojej półce i nie bardzo wiem, co z nim zrobić. Żałuję zmarnowanych pieniędzy, bo krem jest dość drogi.


Regenerujący zimowy krem do rąk kupiłam kilka dni temu przez przypadek. Tym razem szczęśliwy przypadek:-)Ma doskonałe działanie, cudownie nawilża i koi spierzchnięte dłonie. Ponadto dobrze się wchłania, nie zostawia tłustego filmu na rękach. Nie zawiera parafiny i parabenów oraz ślicznie pachnie. Skóra jest gładka i nie piecze. Używam go kilka razy dziennie i obowiązkowo, przed wyjściem z domu. Z serii zimowych kremów, Cztery Pory Roku wypuściły jeszcze wersje rozgrzewającą, na którą w najbliższych dniach na pewno się skuszę. Całości dopełnia niska cena. Kosztuje 5,99zł. Gorąco polecam ten krem. Warto go mieć.

Miłego zimowego dnia
Iza:-)




On też czuje zimę :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz