wtorek, 7 stycznia 2014

Zakupy w Hebe - odsłona druga.

Dziś nie jest tego dużo. Uzupełniłam brakujące zapasy.


1) Nektar pod prysznic Luksja Active Vitamins, zawierający witaminę A, E, C. Bardzo go lubię; nie wysusza skóry, ładnie się pieni, jest wydajny i ma fajny, świeży zapach. Mój ulubiony wariant to Grapefruit & Pomegranate.
2) Żel do nóg Ziaja z wyciągiem z kasztanowca i prowitaminą B5. Moja kolejna perełka. Idealnie się sprawdza po ciężkim dniu, wspaniale koi opuchliznę i relaksuje. Polecam, szczególnie jeśli nosicie buty na obcasach. Fajnie sprawdza się też przy masażu stóp. Cena też jest atrakcyjna. Żel kosztuje około               6 złotych. Dostępny w Hebe, Rossmanie, można go kupić również     w aptekach.


Mała ciekawostka. Bardzo mi smakują drogeryjne słodycze. Jeśli ktoś próbował białej czekolady Exquisite z nadzieniem jagodowym 
z Rossmana to wie o czym mówię:-) Tym razem będąc w Hebe skusiłam się na napój czekoladowy Mokate Choco Dream. Jest pięć wersji smakowych:
- Dark - z nutą klasyczną,
- Milky - z nutą mleczną,
- Aniello - z nutą pomarańczy,
- Amorro - z nutą maliny,
- Diavollo - z nutą wiśni i chilli.

Mój ulubiony wariant smakowy to pomarańczowe Aniello. Napój można zalać wodą, jak też mlekiem. W zależności od tego co najbardziej lubimy. Ja zalewam wodą i dodaję skondensowanego mleka, którego używam do kawy. Smak doskonały. Świetnie się nadaje do pracy,dla gości a także na wieczorny relaks przy świeczkach z książką lub we dwoje.

Pozdrawiam czekoladowo,

Iza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz