wtorek, 11 marca 2014

Serek homogenizowany

Kojarzycie legendarny homogenizowany serek o smaku waniliowym? To mój smak z dzieciństwa. Często mama serwowała mi go na podwieczorek. Do dziś chętnie lubię go sobie przekąsić. 
Moje skojarzenie z tym smakołykiem wynika z tego, że niedawno zakupiłam, zachęcona pozytywnymi opiniami krem do mycia ciała pachnący wanilią firmy Lirene.
Szczerze powiedziawszy nie mam dobrego zdania na temat kosmetyków myjących, które posiada ta firma. Chciałam przetestować krem po przeczytaniu opisu u Marilyn.



Skusiłam się głównie ze względu na zapach bo uwielbiam wanilię.
 Opakowanie zawiera 400 ml. produktu. 



Jak widzimy, producent obiecuje otulenie i aktywne wygładzenie pod prysznicem.


Konsystencja - gęsta, kremowa.

Krem ma niesamowite właściwości relaksujące. Zapach wanilii nie jest mdły ani przytłaczający. Jest to bardzo wyrazista wanilia, taka do zjedzenia. Dobrze się pieni i nie wysusza skóry jak inne żele do mycia Lirene. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielką ilość wycisnąć na dłoń, aby obficie zaczął się pienić. Dobrze myje a skóra po zastosowaniu jest gładka i jeszcze długo czujemy na niej delikatny, słodki zapach. 
Krem jest do kupienia w każdej drogerii sieciowej. Cena wynosi 14,99 zł. Cieszy mnie duże, solidne opakowanie. Z pewnością skuszę się na ponowny zakup.

Spokojnej nocy:-)
Iza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz