niedziela, 2 marca 2014

Złote rybki, które spełniają życzenia.

Jeśli złapałbyś złotą rybkę, która chciałaby spełnić twoje trzy życzenia, o co byś ją poprosił? Jedni chcą zdrowie, drudzy bogactwo materialne, jeszcze inni szczęście w miłości. Wariantów jest mnóstwo. Ja poprosiłabym o zdrową, dobrze nawilżoną cerę. To byłoby jedno z moich życzeń, reszta niechaj pozostanie tajemnicą;-)Co ja bredzę, zapytacie. Ależ nie bredzę, powiem więcej moje życzenie się spełnia. Pomagają mi w tym rybki Dermogal z witaminami A+E, które bardzo zachwalały dziewczyny na blogach.



Jest to płynne serum, zamknięte w uroczej ampułce w kształcie rybki, których w opakowaniu znajduje się 48 sztuk po 500 mg. 

Obietnica producenta:

Doskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami (trądzik pospolity, trądzik różowaty, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadwrażliwość na różne czynniki).
Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej, wpływając na poprawę nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry, kosmetyk doskonały pod makijaż.

Składniki:

Oenothera Biennis Oil, Gelatian, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate.

Moja opinia:

Zanim zdecydowałam się na ich kupno nie byłam pewna czy moja mieszana i problematyczna cera będzie w stanie przyjąć tłustą konsystencję kosmetyku i czy nie zapcha mi porów. Oczywiście skórę tłustą i mieszaną także należy nawilżać. Ja po konsultacji z moją kosmetolog muszę na przemian złuszczać i nawilżać. Jednak po przeczytaniu wielu pochlebnych opinii dziewczyn, borykających się z wieloma skórnymi problemami postanowiłam wypróbować. Ojjjj ... warto było. Tym bardziej, że aktualnie jestem po kuracji kwasami. Używam jednej rybki codziennie przed położeniem się spać. Odkręcam "ogonek", wyciskam serum na dłoń i rozprowadzam na całą twarz, szyję i dekolt. Już po pierwszym użyciu, następnego ranka zobaczyłam różnicę. Skóra była ukojona, przyjemnie nawilżona i gładka. Po kilku następnych użyciach zauważyłam poprawę kolorytu i delikatny efekt liftingu. Pięknie złagodziło podrażnienia. 
Jedyny minus to zapach. Produkt po prostu śmierdzi. 
Po przetestowaniu mogę go śmiało polecić posiadaczkom cery mieszanej i tłustej. Doskonale hamuje wydzielanie sebum. Ze względu na płynną i tłustą konsystencję nie polecam stosowania go rano, pod makijaż, gdyż podkład może spływać.
Dermogal można nabyć w każdej dobrej aptece lub za pośrednictwem sprzedaży internetowej. Cena to ok. 15 zł.


No i jak tu nie wierzyć złotej rybce?? Marzenia się spełniają:-)

Pozdrawiam 
Iza.


Ps. Polecam, kawałek jest mega.













2 komentarze:

  1. Fajnie, że opisałaś ten produkt bo pierwszy raz o nim słyszę. Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam, naprawdę warto:-)

    OdpowiedzUsuń